torsdag 31. juli 2008

Dagen i dag

En stille dag for enkelte av oss... Jeg har vært litt syk i dag. Regner med at det bare er mangel på mange timer søvn i ferien som sa i fra! Når enn legger seg mellom 02 og 04 hver dag, og Nora Marie våkner når ho er sulten ho.... ja da blir man en smule trøtt. Nå i ferien så deler Ronny og jeg på natt maten, men han sover jo litt tyngre enn meg så jeg er jo godt våken etter å ha brukt en hel haug med energi på å vekke han...hahahaha. Ungene har lekt med sine nye venner her på Fjære. Ann Eirin må i morgen også ta farvel og ønske sin nye veninne god ferie. De har hatt det så gøy sammen. I dag har de vekslet tlf og adresser, skrevet dikt osv osv :O) Så utrolig søtt!! Ronny tok med seg Ann Eirin og veninnen, Elise Victoria og Ruben med ut på fiske nå kl 2130. Solen skinner, den nærmer seg vannet mer og mer, og der ute putrer de i håp om stor fangst. Noah og Ronny har alt fisket alene i dag, fikk bare en liten tosrk, den fikk gå. Det biter litt dårlig i år på krokene våre....Jeg er på hytten med de 2 minste, skal strikke litt på Fana koften til Elise Victoria. En 1 klasse skole jente må jo ha en god ull jakke til sen høsten. Følg med videre i kveld, Ronny sender meg bilde når en diger fisk er fanget......hahahaha

Ingen kommentarer: