fredag 28. november 2008

Dette har jeg laget siden sist....


Gryte kluter et strikket og tovet, og tovet mønster på! Stigen som dere ser er en ide fra OdaAnna sin blogg, jeg bare måtte ut og tokk med saga på tur...kjempe gøy! Takk til OdaAnna for mange gode ide`r... :O)



Litt engler er kommet frem, her står de ved et luktelys fra Ikea.

Advent lysene er laget klart til søndag, konglene er plukket fra bakken på hytta i Valdres!


Her har endelig jeg klart å finne frem til oppskriften til Calorimetry pannebåndet. www.knitty.com jeg har laget 3 stk , og her er de 2 første jeg har laget. Kjempe gøye å strikke, fått helt dilla, de er også veldige gode å ha på. glimrende til oss med langt hår.






1 kommentar:

Filippa sa...

Se her er det produktivitet. Imponerende, jeg er ikke like rask som deg, men litt får jeg laget. Gleder meg til en kreativ dag i morgen.