søndag 1. februar 2009

Da er jeg litt tilbake !! På bilde ( bilde ville ikke la seg snu riktig vei, beklager det ) ser dere noen av mine prosjekter som det jobbes på kryss og tvers med om dagene. Del lilla baby ullteppe er fra Nøstebarn, en veninne venter baby 22 februar, og jeg er godt over halveis med det prosjektet. Skal også ha en grønn hekle blondekant som prikken over ièn.... Bestemor rutene er til et teppe til Prinsesse Elise Victoria, som stadig maser om det snart ikke blir ferdig....stakkars..... mamma har vell heklet ca 60 lapper, det vil da si at det er ca 40 lapper igjen....kansje en uke på hytta i vinterferien kan hjelpe på litt :O) Det grå alpakka garnet er påbegynte tovet votter som skal bli ferdig før vinterferien.... need i say more !!! glemte jeg å si at Bente kom i går med ny strikke oppskrift? på en mega flott hals.... så arbeids ledig blir enn ikke....

Lover at det blir oftere besøkt her av meg selv. men sliter enda med data problemer.... det er et stort savn å ikke få lagt ut alle mine prosjekter og bilder, men gleder meg stort til å få ny data snart :O)

God søndag til alle ...


Ingen kommentarer: