søndag 19. april 2009

Hytte syssel :O)

Det bled laget flere ris poser på hytten i Påsken... fått litt dilla på å sy slike, og de er jo bare SÅÅÅÅÅ populære blandt store og små unger :O)


Ja hva tror dere dette skal bli da???? Vent i spenning..... det var min gode venn Svein Erik som reddet meg med garn og mønster i Påsken .... god venn i nøden det :O) ~knis~

Lyspose av flott lin stoff fra KA international. en stoff rest er greit å ha :O) Har ei venninne som har sponset meg med litt stoff rester, ja da vanker det selvsagt noe hjemme laget til henne, slik som denne. Laget 2stk :O) som takk!! -får vell fylle de med lys også!!


Alle risposene av TILDA stoff!!



Måtte jo ha en pose til oppbevaring ...




1 kommentar:

Veronika sa...

Så flink du er til å sy også... Skulle ønske jeg kunne arvet litt håndarbeids intr. Men du tok jo alt, ingenting igjen til meg når jeg ble produsert :( Lurer fælt på hva du strikker... Ett miniskjørt til meg tro??? Hmmmm!!!