onsdag 1. desember 2010

Julekalender x 3 ...

 Dette er jentenes Julekalender for i år!! Store øyne i morges da de stod opp og så dette :O)  Jeg har ei SUPER tante som har brodert så flotte kalendere til barna mine.... er så utrolig glad for at hun har gjort dette for fille tante barna sine! Mor selv gleder seg mest til at alle gavene er borte, så vi får se de flotte broderte bildene :O)
Denne blå er lille Prinsen sin :O) Den henger på kjøkkenet til pynt... Jeg må si at det er lissom litt jul nå som de flotte kalenderene henger oppe! Koselig....

(bildene er tatt med mobil...sorry for dårlig kvalitet...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg og Ann Eirin sitter her å leser i din flotte blogg... Å du skryter av kalenderene til barna dine som du har lagd. Hva med å skryte litt av kalenderen du har fått selv da? =)))))

Juleklemmer fra smårips-søstrene dine =)

Anonym sa...

Ps. Nå har jeg en fjortis her som har lært meg hvordan jeg kan kommentere uten passord og brukernavn =)