torsdag 6. september 2012

Høstsuppe...

Høstsuppe av lokale grønnsaker! Har bedt inn stort & smått på middag i dag :-)

Eplekaken står i ovnen :-) Deilig :-)

Høsten har lurt seg inn i hverdagen her, og det preges med at kreativiteten og iver smyger seg på...da sikter jeg til pinner & garn! Et vottepar blir ferdigstilt i kveld, og i morgen starter et nytt prosjekt....åååå jaaaa daaaaa!!! :-) SKAPPEL GENSER!!! Jenta mi på 10 år blir den heldige vinneren :-) og jeg blir nr to... Selvom den kansje passer best på damer som er tynn, høy og ....mørk ;-) I mitt tilfelle...myk, lav & mørk ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Jeg dro i pausen min i dag og kjøpte garn;) Det var nesten helt utplukka, så måtte til Bogerud for å kjøpe alpakkagarnet. Så nå blir det grå genser til Oda og brun til meg. Det beige var det helt tomt for. Takk for at du sa i fra om at det var lite igjen. Hadde jeg ventet med å dra til lørdag som var planen, hadde det jo vært helt tomt. Kos dere med suppe og kake! Rette høstværet til innekos i dag:) Ann-Cathrin

Filippa sa...

Jeg har en grå scappelgenser på pinnene. Jeg strikken med drops tynn alpakka og noe veldig tynn alpakka fra Rauma. Den høstsuppa så utrolig god ut. Vi må få til å møtes veldig snart. Jeg kjenner kreativiteten bobler, det er så mye jeg vil lage og alt for lite tid til å lage det. Godt det snart er høstferie.

Anonym sa...

Suppa ble kjempe god :) Eplekaka var jo bare helt nyyydelig!! Tusen takk <3

Veronika