torsdag 5. mars 2009

Endelig er de her....

Åhhhh endelig er de fine KNAPPENE mine kommet i posten, litt dårlig mobil bilde dette, men måtte bare vise dere -KNIS- Katte knappene er til prinsessene mine, og hunden selvsagt til prinsen min!! Og to søte små navne knapper, geniale ikke sant? Navne knappene skal syes på en alpakka strikke kjole til minste prinsessa (som enda ikke er strikket, ei heller kjøpt mønster, men det kommer :O) :O) :O) ) Knappene er fra snella og petronella. Dere må bare se nett siden deres!! www.snellaogpetronella.no Jeg fikk også en gave knapp med sommerfugl på av han som er pakke ansvalig,,,tihi :O) skal sies at han også sendte med et bilde av seg selv..tihi.... ganske kjekk kar det.....


5 kommentarer:

Unknown sa...

Då prøve me igjen. Knappene er kjempe stiilige. Må rett og slett kjøpe slike knapper så jeg kan bruke dem på de klærne jeg drømme om å strikke til barna;o) Ser frem til å se knappene neste gang jeg kommer på besøl

Anonym sa...

Ja, ikke sant de er fine. Jeg har også oppdaget de knappene og har selvsagt kjøpt. Jeg fant de i en butikk i Risør for noen år tilbake. Jeg synes faktisk de er så fine at jeg ikke tørr å sy dem på... er så redd for å miste de vettu...

Filippa sa...

De knappene er utrolig fine. Lurer på om ikke jeg må bruke visa kortet mitt i den butikken snart. Men hvor er bildet av sommerfugl knappen?

Filippa sa...

Nå har jeg selvsagt vært inne å bestilt meg noen knapper jeg også. Tar det lang tid før de kommer?

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Flotte knapper!

Ang sjalene mine, jeg syr båndene for hånd (mest fordi jeg ikke har en symaskin som virker:(...

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Chatrine:)