tirsdag 24. mars 2009

Siste nytt!! Litt egg,smekker, klut.

Da har jeg også prøvet meg på de utrolige flotte Påske eggene i silke papir. Her er de! Jeg bled VELDIG fornøyd! De bled så fine på lys fatet mitt.


Skal lage fler egg i morgen tror jeg,,,var kjempe gøy!



Ull-smekke er også veldig fint. Her er mine varianter. Fargene lyver litt her. Skal strikke fler av disse også... litt ekstra søte å ha på babyen når enn er på besøk :O) Passer godt til barn som sikler mye også, blir god og varm på brystet.... ikke som den kalde våte bomull smekken..... (godt poeng sant!)






Enda en vaske klut. Fått dilla på de, de er jo bare helt vidundelige i bruk..... strikket denne i dag. Med søt hekle kant rundt, litt luksus klut, men søt!! Har rosa garn på pinnene nå...vent i spenning!!

Ha en god kveld alle sammen, jeg setter meg i min nye sofa og finner frem strikke pinnene med rosa garn :O)


3 kommentarer:

Kine Veronica sa...

så fine de eggene blei...! Å kjempe søt smekke..!
Har dere fått ny sofa?

ha en strålende uke videre du også ;)

Filippa sa...

Du kan ikke skrive at dere har fått ny sofa uten å legge ut bilde.

Så flotte eggene og smekkene ble, må få laget noen sånne egg jeg også, skal bare få litt fritid først.

Unknown sa...

Eggene dine er så fine at jeg måtte lage dem selv;-)

Tusen takk for flotte tips :-)

Snakkes imorgen, ha en fortsatt god kveld.