søndag 30. august 2009

Mor og Datter prosjekt !!

Snuppa mi har lært seg i lage makrame :O) Noe som mor selv ikke helt klarer. Hun lager lekre smykker og armbånd til mammaen sin. Jeg sitter og holder midt tråen stram, og hun koser seg mens hun ser prosjektet sitt vokser og vokser, hun trer på perler og koser seg! En søt liten smykke designer :O)tusen takk til barnevaktene forrige helg som lærte henne dette :O)
SE SÅ FLINK !!



Tja hva blir dette da tro? Dette er en liten prøve lapp..

...prøvelapp på et heklet teppe av fille ryer og hekle nål nr.12 :O)
Jeg har revet opp remser av gammelt sengetøy jeg hadde, litt redd jeg har fått det av deg tante L:O) Men jeg lover deg at det blir veldig fint :O) idè fikk jeg fra et interiør blad i sommer. Bare vent å se!! Teppet skal bli til dukkestuen på hytta i Valdres. Holder på å hjelpe min lille søte søster å gjøre dukkestuen NY!!





Ingen kommentarer: