torsdag 3. september 2009

-pyntete fyrstikkesker

Ja.. da var jeg også bitt av fyrstikkeske basillen :O) Pynte og dille de litt til er jo bare kjempe gøy, også blir de jo så fine! Flotte små gaver er de også. I mitt hode har jeg mange nye idèr alt, tenkte å ta meg en tur til Gillers Hus i morgen....må ha flere engle motiver :O) -ja slik har det blitt...lange bil turer for litt papir :O)
(idè er hentet fra OdaAnna og Prinsesse Elin,ta en titt for de lager så MYE FINT!!)








Måtte legge de i en søt liten kurv..min "stakkars" samboer skal ha de med på jobb i morgen :O) :O) :O)
Startet og strikke på et kjøkken håndkle i dag. I bomull og lin garn. Skal strikke litt til før jeg legger ut et lite bilde av den.
Ha en god natt alle sammen!!
-Vibeke



2 kommentarer:

Filippa sa...

Så fine eskene ble, jeg har lagret meg masse bilder på pc til det formålet. Skal kjøpe fyrstikkesker etterpå.

Du nå må du strikke ferdig sokkene dine før du begynner på noe nytt. Du kan ikke fryse på bena til vinteren.

God helg

Veronika sa...

Kjempe fine fyrstikker. Tar gjerne i mot fler til jul igjen =)Jeg har så lyst på sånne fat, men jeg tar meg aldri råd til det... Hvis du ser på bloggen til OdaAnna så har hun det over alt nesten. Det er så stilig syns jeg...

Ha en fin helg store søs =)