lørdag 7. november 2009

Dagens innkjøp...

Litt sjokolade og brus får opp blodsukker og kreativiteten litt :O) -det må til av og til ( er lørdag i dag :O)
Litt mer Tilda stoffer må til for å sy nye hjerter...tror symaskinen skal få trimme litt i kveld når de søta små er lagt seg!

Bente og jeg hadde speed shopping i Sandvika i dag!! Nøstebarn-En rett og en vrang-panduro på ca 1 time!!! Dette lilla garnet skal en vakker dag bli til en jakke til mini prinsessa... men før det har jeg 3 store strikke posjekter på vent.. uff... jeg trenger flere timer i døgnet og noen timer alene hjemme :O) Noen som vil kidnappe meg og ha en kreativ helg på en hytte snart???? Hvis ikke blir ikke jeg ferdig til jul!!

God lørdag alle sammen - kansje blir det et innlegg til senere i kveld...
*Stor klem*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vibeke :)
Tusen takk for kommentar og flotte
tips, ligner litt på sånne type gver jeg også liker å kjøpe...!
Du, den sjokoladen, er den god...?!
Jeg omtaler meg ofte selv som "sjokoman" og det sier seg vel at jeg da er enormt glad i sjokolade, dessverre...
denne du viser bilde av er jo av typen sunn sjokolade (i små mengder selvfølgelig...) Tror jammen jeg skal kjøpe meg den å gi den en sjangse...!
Ha en fin lørdagskveld!
Klem til deg

Filippa sa...

Jeg lurer veldig på hvilke store strikke prosjekter du har før du kan starte på jakken? Jeg skal få nøstet opp hespene i kveld skal bare på prinsessen til å sove først. Tror det blir en kreativ kveld her i dag.