søndag 1. november 2009

del.2 på fyrstikkeske julekalender




Litt dårlig bilde kvalitet dette, brukte mobilen!! Litt mørkt i stua..
Men det gir jo litt inntrykk gjør det ikke det da? Måtte bare vise hva jeg har gjort etter at unga har lagt seg om kvelden i helgen. Hadde et sterkt behov for å grave meg ned i hobby verden når enn har pleiet syke barn og samboer en hel helg :O)



Litt søt tekst som jeg har funnet på en blogg, husker desverre ikke hvilken blogg det var. Men denne kalenderen skal ei søt prinsesse få :O) -Hysj.....





Nå gjenstår det bare å få fylt den med ting og tang, det er jo så gøy å få lov til å kjøpe kalendergaver,,jeg elsker det :O) Startet kalendergave shoppingen i sommerferien !! Har noen kalender prosjekter til noen store og små prinsesser og kronprinsesser :O)



God søndags kveld til alle sammen fra en hanglende meg.....

1 kommentar:

Veronika sa...

Tror jeg vet hvem kronprinsessa er... Tihiiii ;) Gleder meg til 1 desember sier nå bare jeg =)
Kalenderen var jo så fiiin...