lørdag 23. januar 2010

Lørdags kos

...litt konfekt...
...jordbær med krem...
God helg

4 kommentarer:

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Du, sånn skulptur som sønnen din har laget i barnehagen, har jeg planer om å lage i barnehagen hos oss og! Og jeg som trodde jeg var lur, og fant på noe smart alene;) hihi;) Ang. nålputa: Jeg klippet ut en pappsirkel like stor som det glasslokket som følger med glasset. Så klipper jeg en større sirkel av stoffet. Tråkler rundt kanten av stoffet og fyller den med vatt. legger så pappbiten i bunn, og snurper stoffet rundt kanten av pappbiten. Dytter den så opp i ringen til lokket til glasset. Uff, jeg er såååå dårlig til å forklare! men bare spør, så skal jeg prøve å forklare bedre hvis det trengs;) ha en fin helg videre!

Kine Veronica sa...

så deilig med lørdags kos.... :) så kjempe godt ut :)

Unknown sa...

Hey u:o)

få si det slikt, du er hjertelig velkommen hjem til oss hver søndag. Ta med strikketøyet så skal jeg lage noen gode lapper/lefser eller noe annet digg:o) Åpen invitasjon ut 2010!

Ha en riktig god søndagskveld!

Lisa \ Eliver sa...

Hei, jeg kom innom din blogg via Kine V sin blogg.
Jeg la merke til den skålen du har krem i. Kan du legge ut bilde av den i sin helhet på bloggen? Den så veldig fin ut! Hvor har du kjøpt den?

Klem fra Lisa