søndag 24. januar 2010

Ull Vest




Er den ikke F I N !!! Ull Vest i Hubro garn, pinne 10!! Ca 7 nøster gikk det med. Denne er strikket til en søt venninne som også er modell på bilde :O) Strikke mønster er funnet på Drops sine sider, men den er gjort litt om på vrangborden.
Jeg har strikket en i rosa også, dvs. det var den 1te jeg strikket, den fikk søsteren min i bursdag gave 13.des i Julekalenderen sin :O) Får nesten ta et bilde av den også...
...God søndag kveld, og ha en *fin*fin* uke alle sammen...


2 kommentarer:

Unknown sa...

heisann:o)
Må si at du er løsningsorientert;o) og den vesten der var bare kanooon lekker. Den likte jeg veldig godt:o)

Ha en strålendes uke!

Kine Veronica sa...

Den var fin...! Har du oppskriften på den? det er yppelig garn for meg å bruke på første store prosjekt :)

klemme på <3