mandag 17. januar 2011

Hytte helg i Valdres

 Nora Marie koser seg i akebakken, her tuller hun med mammaen sin :O) Vil ikke taes bilde av nei.... men hvem vant? Begge kansje? -hihi-
Elise Victoria og Ann Eirin i farta i Hyttebakken, her går det i hundre og litt til.....det endte med et kjempe hopp og noen veldig overraskenede jenter i full latter ved landing :O)

Elise Victoria i trehuska.... fin utsikt dette over nedsnødd elv og hytter!! trehusken er veldig populær av barn og voksne :O)

Noah sin 1`te fine dag i slalombakken i Brattstølen, etter tur 3 i barnebakken fikk han skikkelig teken !! Han var helt svett under hjelmen, og ikke lite stolt i pølse pausen i varmestua :O)
jeg selv hadde fine dager med barna mine på ski og aking, og koset meg masse inne på hytten i mine nye ULL TØFFLER som jeg fikk til jul av Nissene i Mo i Rana :O) TUSEN TAKK :O) :O) de har bodd på foten siden 24 desember :O)  Jentene fikk også hvert sitt par, og Noah fikk flotte raggsokker som han også bor i!!

Ingen kommentarer: