fredag 7. januar 2011

Litt fra julen 2010

De to minste sjarmtrollene mine fikk de etterlengtede HAMSTERENE til jul av den snileste oldemor man kan tenke seg :O)  Av alle ting så har disse disse pakkene hengt på  nr.24 på de flotte julekalenderene som min utrolige snille tante i Rygge har brodert til alle mine tre barn. Ungene var overlykkelig da de så at det var hamster i pakken :O)

Gaveposen har jeg "pyntet" selv, seks stykker totalt. Inni posen lå det et julebrev/gavekort til musikalen Jungelboken i Oslo. Jeg har kjøpt billetter til de minste i familien, og til noen litt eldre :O) tenkte at en dag sammen i Oslo ville bli litt koselig :O) Vi blir 6 familie medlemmer på tur :O) Det gleder jeg meg til :O)  
Se så flotte de er :O) Det var ikke lett å ta bilder av de, når helst alle tre skulle smile og sitte son litt OK sammen :O) det ble mange forsøk -hihi- Kaninen er en gammel venn barna har hatt lenge, den var med oss i kirken også på Julaften!

Ingen kommentarer: