lørdag 12. september 2009

Minste prinsessen har fått seg ny ull kjole fra Janus, kjøpt på Safa sokkeutsalget på Bjørkheim!!
Den er bare så nydelig, en kjole som blir tunika til neste år, og vest året etter :O) Denne blir god å bruke! (skal bli lei denne skjønner jeg...hahahaha...)

Dette var en kaos kveld i senga til mor..haha.. Fikk så lyst til å ta bilde av de søte små "tottene". Ikke det mest perfekte bilde, men jeg prøver igjen en dag når de søte små på 1,5år, 3år og 7år er litt mere villige til å sitte rolig :O)

Her har jeg perlet et armbånd til ei veninne som skal i et bryllup om noen uker. Ikke alltid like lett å finne smykker som passer til litt spesielle farger...da lager man selv....i dette tilfelle ble det meg:O) Fargen lyver litt her, men det ble bare så kjempe fint! Ønsker meg nytt kamera jeg..speil refleks er drømmen.....




Ha en fin lørdags kveld alle sammen
stor klem fra Vibeke

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei på tide å begyne på sjerfet mit nå karnsje

Anonym sa...

hilsen din lille jente hihi

Veronika sa...

Så kult bilde av tottelottene =)